De ce este bine sa facem

gimnastica de-a lungul perioadei de sarcina?

Gimnastica, Pilates & Yoga Prenatala

Avand conditie fizica buna, ne simtim mai active, mai vesele, avem controlul castigului in greutate normal din timpul sarcinii si astfel consolidam starea de bine esentiala pentru fiecare dintre noi.

Urmand un program special conceput pentru gravide, vei exersa pozitii de travaliu, dar si metode de respiratie ce te vor ajuta in acele momente unice sa fii puternica si pregatita pentru a-ti intampina cu bucurie „sufletelul” mult asteptat.

Cu ajutorul exercitiilor de gimnastica circulatia sangelui este facilitata, copilasul primeste mai multe substante nutritive si oxigen, iar toxinele sunt mult mai bine eliminate.

Programul nostru fiind realizat special pentru perioada de sarcina, contine exercitii directionate pentru prevenirea si combaterea „efectelor” neplacute ale transformarilor specifice sarcinii cum ar fi:

  • eliberarea stresului si a oboselii

  • cresterea mobilitatii articulare

  • prevenirea aparitiei edemelor

  • reducerea durerilor lombare

  • controlul greutatii corporale in vederea mentinerii ei la valori adecvate lunilor de sarcina

  • realizarea autocontrolului planseului pelvi-perineal prin exercitii specifice

  • reeducarea miscarilor respiratorii toracice si diafragmatice, exersand respiratiile pentru travaliu

Toate aceste exercitii sunt inglobate intr-un program cu durata de o ora la care pot participa mai multe gravide o data si sunt coordonate de instructori acreditati de Gimnastica Prenatala & Perineala.

Acces limitat, doar pe baza de programare online

Programare online

Tariful unei sedinte de grup este de 50 lei/persoana (maxim 5 participante/ora).

Tariful unei clase private prenatale este de 120 lei/pers.

Poti incepe acest program dupa implinirea primului trimestru de sarcina.

Inainte de inceperea orelor de gimnastica, trebuie sa ai acordul medicului ginecolog.

Adeverinta de la medicul ginecolog trebuie sa contina urmatoarele date:

* Ca e sarcina in evolutie normala si sunteti apta pentru a practica gimnastica prenatala

* In cate saptamani de sarcina sunteti

* Dimensiune col si pozitionare placenta

* Tensiunea arteriala